Atbalsts individuālo atbalsta plānu sastādīšanā, sekošana līdzi instrukciju ievērošanai, atbalsts mentors-pieredzes pārņēmējs pāru veidošanā. |
Mērķa grupas jauniešu izpēte, lai precīzāk noteiktu jaunieša iespējas apmācībā vai nodarbinātībā (sociālā darba izvērtēšanas metodes, novērojumi nometnē)
Individuālā atbalsta plāna sastādīšana sadarbībā ar jaunieti un mentoru. Plāns tiek izstrādāts, izmantojot uz personu vērstās domāšanas un plānošanas metodes, iesaistot pašu mentorējamo, ir balstīts paša jaunieša vajadzībās un vēlmēs.
Regulārs kontakts ar pieredzes pārņēmēju 1-2 reizes nedēļā – fiziska tikšanās, Skype tikšanās, īsziņas vai telefona zvani.
Gadījuma vadītājam jāveic izvērtēšana par pamatu ņemot kontaktu ar jaunieti, nosakot, vai jaunietis ir gatavs mentoram. Ja pieredzes pārņēmējs nav gatavs, tad jāsastāda plāns, kā līdz tam nonākt, vai arī – kādas citas iespējas izmantot darbā (prakse, brīvprātīgais darbs utml.).
Ja jaunietis ir gatavs mentoram, tad jāizvērtē, kāds mentors būtu vispiemērotākais. Ar apmācību koordinatora atbalstu jāveido pāri.
Tikšanās ar mentoru un pieredzes pārņēmēju, atbildības sadale iesaistīto starpā, robežu novilkšana.
Kopīga plāna izvērtēšana un sadarbības vienošanās slēgšana.
Pārliecināšanās, ka mentors un jaunietis vienojas par nākamās tikšanās laiku pirms došanās prom.
|
Individuālā atbalsta plāna sastādīšana sadarbībā ar jaunieti un gadījuma vadītāju.
Plāns tiek izstrādāts, izmantojot uz personu vērstās domāšanas un plānošanas metodes, iesaistot pašu mentorējamo, ir balstīts paša jaunieša vajadzībās un vēlmēs.
Vienošanās par sadarbības noteikumiem un robežām, tikšanās un kontaktēšanās regularitāte, grafiks.
|
Aktīva dalība individuālā atbalsta plāna sastādīšanā.
Ierašanās uz noliktajām tikšanās reizēm, sadarbības noteikumu ievērošana.
|