Instruments laika plānošanai un prioritāšu noteikšanai.
< 20 cilv.
30 min.
Tukša gurķu burka; lieli akmeņi vai galda tenisa bumbiņas; sīki akmentiņi; smiltis; ūdens; krāsainas līmlapiņas vai A1 papīrs
Apraksts
Treneris nodemonstrē šo stāstu:
«Mums ir tukša burka, kuru piepildām līdz augšai ar lieliem akmeņiem vai tenisa bumbiņām. Burka tagad ir pilna, vai ne? Bet ja ieskatāmies, starp akmeņiem var ieraudzīt spraugas – piepildām tās ar sīkiem akmentiņiem; pakratām burku un pieberam vēl akmentiņus. Vai burka tagad ir pilna? Nē, jo vēl ir spraugas, kuras var piepildīt ar smiltīm. Visbeidzot, varam tajā vēl atrast vietu ūdenim.»
Treniņš
- Dalībnieki sadalās 4 – 6 cilvēku grupās.
- Uz krāsainām līmlapiņām vai A1 papīra saraksta darbības, kas atbilst «lielajiem akmeņiem», «mazajiem akmentiņiem», «smiltīm» un «ūdenim».
- Apspriež rīcības, kā darbā veiksmīgāk piepildīt gurķu burku, tas ir, lietderīgi izmantot sev pieejamo laiku.
- Pēc 20 minūtēm grupas iepazīstina ar savām pārdomām.