Raksti palīdz izprast, kas notiek cilvēku savstarpējā komunikācijā un sniedz ieteikumus savu komunikācijas prasmju pilnveidei.
Aktīvā klausīšanās un jautāšanas tehnikas
Ieteikumi aktīvajai klausīšanās un apkopojums dažādām jautāšanas tehnikām.
Atgriezeniskās saites sniegšana un saņemšana
Atgriezeniskai saite ļauj cilvēkam uzzināt, kā citi uztver viņa rīcību. Arī atgriezeniskā saite ļauj pārbaudīt, vai uzskati, kas cilvēkam ir par līdzcilvēku, atbilst patiesībai.
Informācijas sniegšana
Komunikācija būs veiksmīga, ja sniegtais saturs sasniedz informācijas saņēmējus bez lielām informācijas noplūdēm. Lai to sekmētu, noder sekojoši ieteikumi informācijas sniedzējam un informācijas uztvērējiem.
Komunikācijas līmeņi
Parasti cilvēkiem ir stipri vienkāršots priekšstats par to, kā notiek komunikācija starp divām pusēm. Daudzi pārpratumi un konflikti liecina par to, ka šis process patiesība ir krietni vien sarežģītāks.
Konfliktu risināšana
Rakstā tiek aprakstītas stratēģijas un vadītāja loma konfliktu situācijās.
Nevardarbīgā komunikācija
Nevardarbīgā komunikācijā pievērš uzmanību savām un otra cilvēka jūtām un vajadzībām. Kad ir apzinātas vajadzības, var meklēt stratēģijas to apmierināšanai.